Kwaliteitsbeleid

Wij hechten een groot belang aan ons kwaliteitsbeleid. Wij beschikken daarom over meerdere lidmaatschappen en certificaten waarmee we de kwaliteit van onze producten en diensten waarborgen.

Cedeo-erkend
Cedin is Cedeo gecertificeerd. Uit onafhankelijk onderzoek 
van Cedeo in april 2025 blijkt dat we een geweldige klanttevredenheidsscore van 95,8% hebben behaald! Deze erkenning wordt om de twee jaar verleend op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder onze klanten. 

Klanten zeggen o.a. dat er goed naar hen wordt geluisterd tijdens de intake, dat er goed wordt meegedacht en dat onze adviseurs deskundig en gedreven zijn. 

Klik hier voor het volledige onderzoeksrapport.

LRQA
Wij werken volgens ISO 9001. Dit is een certificaat voor kwaliteitsmanagement dat verstrekt wordt door LRQA, specialist in kwaliteitsborging bij kennis-intensieve bedrijven zoals Cedin. Cedin is voor zorg en onderwijs ISO gecertificeerd.

Klik hier voor het certificaat.

Keurmerk Onderwijsontwikkeling
Cedin is aangesloten bij Onderwijsontwikkeling Nederland, de branchevereniging voor onderwijsadviesbureaus en jeugdhulporganisaties. Als lid van Onderwijsontwikkeling Nederland voldoen wij aan strenge kwaliteitseisen waarmee scholen meer zekerheid over de kwaliteit van de dienstverlening krijgen. Lees hier meer over het Keurmerk Onderwijsontwikkeling.

Kwaliteitszorg dyslexie
Het Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie is een onafhankelijk instituut dat ernaar streeft dat ieder kind met lees- en spellingsproblemen op een uniforme en kwalitatief goede manier gediagnosticeerd en behandeld wordt door een team van gespecialiseerde behandelaren. Om de kwaliteit van de dyslexiezorg voor ieder kind te waarborgen dienen deze behandelaars gecertificeerd te zijn door het Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie. Cedin is gecertificeerd met dit keurmerk.