Ga naar de inhoud
e: info@cedin.nl
t: 0800 0200 300
  • Inloggen
    • Cedin Medewerkers
    • Cedin Academie
  • Inloggen
    • Cedin Medewerkers
    • Cedin Academie
  • Home
  • Over ons
    • Over ons
    • Bestuurswisseling
    • Kwaliteitsbeleid
    • Klachten en suggesties
    • Governance
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Werken bij
    • Kennismaken
  • Contact
  • Home
  • Over ons
    • Over ons
    • Bestuurswisseling
    • Kwaliteitsbeleid
    • Klachten en suggesties
    • Governance
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Werken bij
    • Kennismaken
  • Contact
e: info@cedin.nl
t: 088 - 0200 300
  • Inloggen
    • Cedin Medewerkers
    • Cedin Academie
  • Inloggen
    • Cedin Medewerkers
    • Cedin Academie
  • Home
  • Over ons
    • Over ons
    • Bestuurswisseling
    • Kwaliteitsbeleid
    • Klachten en suggesties
    • Governance
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Werken bij
    • Kennismaken
  • Contact
  • Home
  • Over ons
    • Over ons
    • Bestuurswisseling
    • Kwaliteitsbeleid
    • Klachten en suggesties
    • Governance
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Werken bij
    • Kennismaken
  • Contact
  • Inloggen
    • Cedin Medewerkers
    • Cedin Academie
  • Inloggen
    • Cedin Medewerkers
    • Cedin Academie
  • Home
  • Over ons
    • Over ons
    • Bestuurswisseling
    • Kwaliteitsbeleid
    • Klachten en suggesties
    • Governance
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Werken bij
    • Kennismaken
  • Contact
  • Home
  • Over ons
    • Over ons
    • Bestuurswisseling
    • Kwaliteitsbeleid
    • Klachten en suggesties
    • Governance
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Werken bij
    • Kennismaken
  • Contact

Klachten en suggesties

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent en onze dienstverlening als waardevol ervaart. We doen er alles aan om je optimaal van dienst te zijn op al onze werkgebieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent of dat je een klacht hebt. Wij vinden het fijn als je dat met ons deelt. We kunnen ervan leren en jouw inbreng kan reden zijn om iets te veranderen en onze dienstverlening te verbeteren. Cedin neemt iedere klacht serieus en wil deze graag, samen met jou, naar tevredenheid oplossen.

Een suggestie of klacht indienen

Jeugdhulp, leerlingenzorg en dyslexiezorg

Heb je een suggestie of klacht die betrekking heeft op onze hulpverlening op het gebied van jeugdhulp, leerlingenzorg of dyslexiezorg? Klik dan hier.

Onderwijsadvies

Heb je een suggestie of klacht die betrekking heeft op onze dienstverlening of producten op het gebied van onderwijsadvies? Klik dan hier.

 

Meldingsregeling klokkenluiders

De meldingsregeling klokkenluiders biedt de mogelijkheid om maatschappelijke misstanden binnen organisaties aan te kaarten. Klik hier om de meldingsregeling klokkenluiders te openen. 

Sitemap

Home

Over ons

Werken bij

Contact

Meer van Cedin

Cedin onderwijs

Cedin Zorg

PVO Cedin

OZL Noord

Eduforce

Contactgegevens

  • 088 – 0200 300
  • info@cedin.nl
  • Lavendelheide 21 9202 PD DRACHTEN
  • LinkedIn
  • Facebook

© 2025 Cedin | Privacyreglement | Cookie Statement | Algemene Voorwaarden | Disclaimer

Ontwerp en realisatie: NIO Communicatie & Internet

Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}